Raivis Bukovskis

Esmu veselīga dzīvesveida piekritējs. Aktīvi nodarbojos ar crossfit, peldēšanu, jogu un meditācijām.Uzskatu, ka mans ķermenis ir mans templis un tas ir dots tikai viens.

Masāža ir viens no veidiem, kā risināt fizisku (muguras, sprandas vai plecu zonas sāpes) vai psiholoģisku diskomfortu (depresija, uzmanības deficīts, stress, u.c) Vai arī vienkārši relaksētos pēc garas un nogurdinošas darba nedēļas.

Ķermeņa relaksēšana ir patīkams veids, kā parūpēties par savu labklājību, uzlabot veselību un atjaunot spēkus.

Mērķis ir sajust un izprast sevi.

Lietas, kas liek jūsu sirdij sisties ātrak un padara jūsu acis mirdzošākas, kad jūs darat to vai runājat par to. Nav nozīmes vai tie ir pārgājieni, joga, dārzkopība, zīmēšana, mīlēšanās, meditēšana, fotografēšana, palīdzēšana citiem – dariet to! 

Dariet to pēc iespējas biežāk, jo tā ir dzīve un viss ap to!

Veidojiet aizraujošus un laimīgus brīžus pēc iespējas vairāk un neļaujiet kādam atturēt jūs darīt lietas kuras mīlat, pat paši sev neliedzam to darīt!

Par teipošanu:

Medicīniskais teips vai lenta, sauc to kā vēlies. Šķiet, ka agrāk ar līmlenti varējām salabot telefona lādētāju. 

Tikai nesen parādījusies šī jaunā metode , kas ļauj noņemt nepatīkamas sāpes muskuļos vai locītavās, sniegt atbalstu muskuļiem pārslodzes gadījumos vai tieši otrādi – atbrīvot tos. Samazināt rētas, veikt stājas korekciju. Palīdz pret sāpēm mēnešreižu laikā. Samazina strijas grūtniecības periodā. Un vēl daudzi citi varianti , kā pielietot šo teipu.

Maniem darbiem ir iespējams sekot sociālajos tīklos :

facebook – bukovska terapija

instagrama – bukovska_terapija

Jautājumi / Atbildes

Ar prieku atbildēsim uz visiem jūs interesējošajiem jautājumiem. Lūdzu norādiet savu vārdu, e-pastu, un jautājumu vai problēmas aprakstu. Atbildi nosūtīsim uz norādīto e-pastu. Ja vēlaties saņemt atbildi nekavējoties, lūdzu sazinieties ar mums izmantojot lapas augšā norādīto kontaktinformāciju.

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>